PODIJELI
iznajmljivači apartmana

Turizam je postao najprofitabilnija djelatnost u Hrvatskoj. Broj turista koji stižu u našu zemlju iz godine u godinu obara sve rekorde, a negdje se rast bilježi čak i u dvoznamenkastim postocima. Stoga nije ni čudo da se sve više naših građana odlučuje za karijeru iznajmljivača apartmana. Mnogi obnavljaju zapuštene stare kuće koje su naslijedili i zaboravili, drugi preuređuju vlastite stanove, treći se odlučuju za kupnju apartmana od ušteđevine ili putem kredita. Neki čak ulažu i u male obiteljske hotele. Svi imaju jednaku računicu: turizam je kod nas postao iznimno profitabilan, i za očekivati je da će se ovakvi trendovi u budućnosti samo nastaviti.

iznajmljivanje apartmana

Među velikom broju iznajmljivača u turizmu, postoji oni uspješni, potom oni koji ostvaruju polovične rezultate te oni neuspješni kojima apartmani većinu sezone zjape prazni. Mi ćemo vam ovdje navesti 5 osobina koje imaju uspješni iznajmljivači apartmana.

1. Komunikativnost

Uspješni iznajmljivači apartmana su komunikativni. To znači da imaju socijalnu vještinu uspješne komunikacije s drugim osobama – u ovom slučaju s potencijalnim gostima. Pogotovo ako apartmane punite samostalno, bez profesionalnog posrednika, komunikacija je ključna ako želite privući goste odnosno napuniti apartmane. Dogovaranje oko smještaja i cijena, opis apartmana, srdačnost i iskrenost u razgovoru, ali također i poznavanje stranih jezika te sposobnost pisane komunikacije – ključni su za sve uspješne iznajmljivače.

2. Poznavanje tehnologije

Danas se pomoću tehnologije obavljaju čak i nekad isključivo manualni poljoprivredni poslovi. Drugim riječima, tehnologija se probila u sve segmente našega života, omogućila nam je lakše i uspješnije poslovanje i veću zaradu. To se također odnosi i na iznajmljivače. Poznavanje digitalnih tehnologija, funkcioniranja booking servisa, digitalnih kalendara za iznajmljivanje, WiFi mreža i slično, danas se je postalo neophodno u segmentu turističkog iznajmljivanja.

uspješni iznajmljivači

3. Strpljenje – ljubaznost

Turizam je jedna od grana u kojima je temeljni preduvjet za uspjeh strpljenje s klijentima – u ovom slučaju turistima koji vam dolaze. Oni iznajmljivači koji se lako naljute, svadljivi su i neljubazni prema gostima, bolje da potraže neko drugo zanimanje. Kao što kaže kineska poslovica: “Ako si strpljiv u jednom momentu ljutnje, izbjeći ćeš sto dana tuge.” Ili da parafraziramo: “Ako si strpljiv s gostima koji ti ‘idu na živce’, izbjeći ćeš sto dana praznog apartmana zbog negativnih recenzija.”

4. Poduzetnost

Uspješni iznajmljivači apartmana ujedno su i uspješni poduzetnici. A kao i svi uspješni poduzetnici, i oni razmišljaju izvan okvira i uhodanih šablona. Dakle, ne ograničavaju se na punjenje apartmana u 7. i 8. mjesecu u špici sezone već nastoje ostvariti što veću popunjenost i tijekom predsezone i posezone, pa čak i tijekom cijele godine.

Iznajmljivanje apartmana, soba i kuća za odmor dugo se vremena smatralo dodatnim poslom kojim će se uz jako malo rada puno zaraditi. Vremena su se promijenila i uspješni iznajmljivači danas rade gotovo tijekom cijele godine, u svoje smještajne kapacitete ulažu mnogo i vremena i novaca, no zato i mnogi od njih žive samo od iznajmljivanja.

iznajmljivači apartmana

5. Marketinško umijeće

Marketing je sve. Marketing je “priča” koju pripovijedate na temelju nekog proizvoda ili usluge, a koja je kupcu neobično važna, bio toga svjestan ili ne. Iznajmljivači apartmana gostima ne nude sobe, ležajeve, dnevne boravke i kuhinje. Oni im nude priču o sjajnom odmoru, predivnoj Hrvatskoj, kristalno čistom moru, divnim danima bez obaveza, opuštanju na suncu ili u hladovini, večerama uz zalazak sunca.

Ako ne znate promovirati svoj apartman uz kvalitetnu marketinšku nadgradnju (kroz opis apartmana, kvalitetne fotografije, atraktivnu web-stranicu, priču koju ćete prezentirati…), teško da ćete ostvariti maksimalnu popunjenost. Zato je to ponekad najbolje prepustiti profesionalcima.

Želite ostvariti maksimalnu popunjenost apartmana, soba, kuća za odmor… uz pomoć renomirane turističke agencije? Javite nam se bez ikakve obveze na e-mail info@annatours.hr ili nas nazovite na telefon 051/ 846 – 165 te ćemo Vam pružiti sve relevantne informacije. 

Napišite komentar