PODIJELI
oglašavanje apartmana Facebook

Društvene mreže svakodnevno posjećuju milijarde ljudi. Tako npr. samo Facebook koristi 1,8 milijardi aktivnih korisnika, a Instagram i Twitter aktivno koristi 400 odnosno 350 milijuna ljudi. S tako velikim brojem korisnika, mogu li društvene mreže biti od koristi iznajmljivačima. Mogu li se one koristiti za oglašavanje apartmana, soba, kuća za odmor…?

Oglašavanje apartmana na Facebooku – povećana vidljivost

Prije svega, treba istaknuti činjenicu da društvene mreže uglavnom ne funkcioniraju kao prodajni kanali već pojačavaju vidljivost na tržištu nekog proizvoda, brenda, usluge… U slučaju privatnih iznajmljivača smještaja, to bi bila povećana vidljivost npr. jednog ili više apartmana koje iznajmljujete turistima.

Doduše, postoje npr. Facebook grupe za oglašavanje smještaja gdje članovi tih grupa mogu podijeliti Facebook stranicu svojih apartmana. Ipak, tražilice kao npr. Google nedovoljno su razvijene da bi potencijalni gost na takav način pronašao apartman putem Google pretraživanja. Osim toga, dodajte tomu poznati animozitet i suparništvo između Googlea i Facebooka te možete biti sigurni da Facebook grupe nikad neće biti relevantni izvori u Google pretraživanju.

Upravo zbog navedenih razloga turisti uglavnom pronalaze smještaj putem internetskih oglašivača koji su specijalizirani za punjenje smještajnih kapaciteta ili pak preko specijalizirane turističke agencije (što je često i najbolji izbor), a ne putem društvenih mreža.

oglašavanje apartmana

 

Ipak, (besplatno) oglašavanje apartmana i drugih smještajnih kapaciteta putem npr. Facebook stranice svakako vam neće naškoditi. Danas skoro sve turističke zajednice, nacionalni parkovi i brojne turističke destinacije i atrakcije imaju dobro posjećene Facebook stranice s velikim brojem pratitelja. Dakle, društvene mreže su sasvim sigurno odlično sredstvo za brendiranje i jačanje vidljivosti na tržištu tim prije što je takvo oglašavanje uglavnom besplatno (možete, naravno, i platiti Facebook oglas za vidljivost većem broju korisnika). U svakom slučaju svaka je reklama i marketinška aktivnost bolja od nikakve.

Što ako nemam ni vremena ni znanja za Facebook oglašavanje

Ipak, imajte na umu da je za učinkovitu marketinšku strategiju na Facebooku potrebno imati i vremena i znanja. Prije svega, trebate imati kvalitetnu Facebook stranicu, profesionalno oblikovanu i s kvalitetnim fotografijama da bi ona mogla privući veću pažnju. Nakon toga trebate takvu stranicu redovito promovirati, osvježavati novim sadržajem, dijeliti poveznice, pozivati Facebook prijatelje na aktivnost, odgovarati na komentare itd. Sve to može iziskivati veliki količinu vremena (i živaca) koje mnogi iznajmljivači nemaju. Ako k tome još dodamo aktivnost na drugim društvenim mrežama kao što su npr. Google+, Twitter, Instagram itd., tada govorimo o zaista velikoj količini marketinškog znanja i vremena koje je potrebno uložiti za turističku promociju.

društvene mreže su odlično sredstvo za brendiranje i jačanje vidljivosti na tržištu

U svakom slučaju marketinška aktivnost je specijalizirano područje, te ako joj se ne pristupi profesionalno i s potrebnom pažnjom rezultati će biti manjkavi, čak i na (besplatnim) društvenim mrežama kao što je Facebook.

Zato je možda bolje da oglašavanje apartmana na društvenim mrežama prepustite profesionalcima, npr. turističkim agencijama koje slike vaših apartmana, cijene i popuste mogu npr. dijeliti na svojim ionako već dobro posjećenim Facebook stranicama.

One to ionako svakodnevno rade u sklopu svojih redovitih marketinških aktivnosti kojima promoviraju smještaj iznajmljivača s kojima surađuju.

 

Napišite komentar