PODIJELI
puno za prazno

Kod iznajmljivanja apartmana postoje razni modeli poslovanja i privlačenja gostiju. Apartmane koje iznajmljujete možete naravno napuniti sami, bez ikakvog posrednika. Međutim, to je najteži oblik iznajmljivanja iz razloga što je pojedinačnim iznajmljivačima vrlo teško doći do gostiju bez posredovanja i posrednika.

Ako želite doći do gostiju, tada obično imate dva izbora: suradnja s nekom online platformom kao što je Booking.com ili suradnja s turističkom agencijom. U oba slučaja posrednici se za uslugu punjenja apartmana nadograđuju na vašu cijenu apartmana, odnosno uzimaju za sebe proviziju. To je i razumljivo jer na taj način pokrivaju troškove poslovanja i ostvaruju za sebe zaradu.

PROČITAJTE: Besplatno oglašavanje apartmana

Kao što smo i rekli, u teoriji je moguće da svaki iznajmljivač sam napuni apartmane. Postavlja se samo pitanje na koji način doći do gostiju. Naime, danas se gosti uglavnom bukiraju online, sve funkcionira više-manje na način da gosti pogledaju digitalne slike i video apartmana te kratki tekstualni opis, i onda se odlučuju koji će apartman rezervirati. U tom smislu može vam pomoći ako imate vlastitu web-stranicu na kojoj predstavljate svoje apartmane.

puno za prazno apartmani

Međutim, ako nemate dobru poziciju u Googleu za određene ključne riječi tipa “apartmans for rent”, “apartmans Croatia” itd., teško da će itko od potencijalnih turista posjetiti vašu web-stranicu. U tom smislu treba vam dobra SEO optimizacija kako biste pobijedili konkurenciju te kako bi gosti našli baš vašu web-stranicu, a ne nečiju drugu. S obzirom na to da neprestano raste broj platformi i portala koji nude usluge iznajmljivanja i na kojima rade profesionalci, individualni iznajmljivači teško da se mogu nositi s takvom konkurencijom i direktno pronaći goste. Upravo im je zbog potreban netko tko će im pružiti uslugu posredovanja.

“Puno za prazno” je oblik suradnje iznajmljivača s agencijom gdje se potpisuje ugovor o zakupu. Znači, agencija preuzima vaš apartman na jedan period (par tjedana, mjesec, više mjeseci…) i vama kao iznajmljivaču za to plaća dogovoreni fiksni iznos. Nakon toga agencija samostalno puni vaše apartmane za sebe, po cijeni koju sama odredi. Agencije putem ugovora o zakupu apartmane preuzimaju obično od 1. lipnja do 1. rujna.

iznajmljivanje apartmana

Kad je riječ o modelu “puno za prazno”, agencije u pravilu uzimaju onaj smještaj za koji postoji velika mogućnost punjenja, dakle atraktivan smještaj s odličnom pozicijom. To je zbog toga jer agencija na sebe preuzima rizik punjenja apartmana. Znači, vi kao iznajmljivač kroz ugovor o zakupu dobijete novce unaprijed, bez obzira hoće li agencija uspjeti iznajmiti smještaj na 15, 30 ili 60 dana.

Upravo zbog tog rizika, relativno je malo agencija koje posluju na ovakav način. Ipak, kad je riječ o atraktivnom smještaju, punjenje apartmana turistima ne bi trebao biti problem, pa se na kraju agenciji “puno za prazno” obično višestruko isplati. Naravno, svoj dio zarade dobiju i iznajmljivači koji u tom slučaju ne moraju brinuti o popunjenosti.

iznajmljivanje apartmana

Napišite komentar