apartmani

Iznajmljivanje apartmana preko agencije najbrži je način za iznajmljivače apartmana i drugih smještajnih jedinica da dođu do većeg broja potencijalnih gostiju i popune svoje smještajne kapacitete. Turistička agencija služi kao posrednik između iznajmljivača i gosta te, ovisno o uslugama koje nudi, gostima može napraviti cijeli plan putovanja i pripadajućih turističkih sadržaja (izleti, najam automobila, najam broda…) ili ih pak samo dovesti na željeno odredište. Sve, naravno, ovisi o željama i platežnim mogućnostima zainteresiranih gostiju.

PROČITAJTE: Kompletan vodič za iznajmljivače apartmana
PROČITAJTE: Kako produljiti turističku sezonu
PROČITAJTE: Fotografiranje turističkog smještaja

Teškoće samostalnog traženja gostiju

Mnogi iznajmljivači žele samostalno doći do gostiju bez posrednika. To je, naravno, i razumljivo. Nitko ne želi plaćati proviziju – bez obzira koliko malu ili veliku – ako to nije nužno. Ipak, danas je vrlo teško plasirati neku uslugu ili proizvod na tržište bez ikakve pomoći u obliku posredovanja.

Bez obzira hoćete li kao iznajmljivač platiti proviziju Boookingu, Airbnbu, turističkoj agenciji ili nekom drugom portalu, aplikaciji i slično, to je danas naprosto nužnost. Jednako kao što je nužno plaćati i primjerice paušalni porez na iznajmljivanje državi.

apartmani Hrvatska

Rijetki su iznajmljivači koji mogu potpuno samostalno dovesti goste u svoje apartmane i ostvariti solidnu popunjenost. To vrijedi gotovo isključivo za pojedine iznajmljivače luksuznih vila i kuća za odmor koji imaju svoje višejezične web-stranice i već su godinama prisutni na tržištu. Takvima se često vraćaju gosti, obično vrlo imućni, koji onda takav smještaj nerijetko preporučuju i svojim prijateljima.

Ipak, i na tržištu iznajmljivanja luksuznih vila i kuća za odmor vlada velika konkurencija. Postoji velik broj specijaliziranih portala na engleskome i drugim jezicima koji nude upravo takav smještaj, a funkcioniraju po načelu provizije.

Oni iznajmljivači koji pokušavaju samostalno napuniti apartmane bez plaćanja ikakve provizije naprosto ostanu – praznih apartmana. To je zapravo i razumljivo. Naime, provizija koju plaćate da bi vam netko doveo goste u apartmane pokriva mnoge troškove koje posrednik kao takav ima. Posrednici održavaju i unapređuju svoje web-stranice i portale, te trebaju platiti troškove rada programera, dizajnera, marketinških stručnjaka, web-developera, hostinga, prevoditelja i cijelog tima ljudi koji stoji iza nekog turističkog portala za oglašavanje.

Besplatno oglašavanje apartmana: mit ili stvarnost

Besplatno oglašavanje apartmana za mnoge je iznajmljivače vrlo primamljiva opcija. Na internetu ćete čak i naći neke ponude za besplatno oglašavanje. Naizgled, sve izgleda idilično. Samo se prijavite na neku web-stranicu koja će vam potpuno besplatno ponuditi da postavite svoje oglase i slike za apartmane. Za vas kao iznajmljivača nema nikakvog plaćanja niti troškova. Postavite oglase i gosti samo dolaze!

Ili ipak ne? Naime, većina web-stranica za besplatno oglašavanje apartmana ima vrlo slabu posjetu što se tiče potencijalnih turista koji bi rezervirali vaš smještaj. Zapravo, takve web-stranice posjećuju najviše sami iznajmljivači koji traže besplatno oglašavanje. Pa tako ispada da svoj smještaj na besplatnim servisima za oglašavanje nudite zapravo – drugim iznajmljivačima.

Nisu sve turističke agencije iste

Mnogi iznajmljivači ne žele surađivati s turističkim agencijama jer smatraju kako one uzimaju vrlo visoke provizije. Ponekad se one kreću čak i do 50% nadogradnje na vašu cijenu. Naravno da su takve provizije vrlo visoke. Ipak, u svakoj branši postoje različite razine cijena i kvalitete usluge, pa tako i među turističkim agencijama. Ako ste možda imali negativno iskustvo s jednom agencijom, ne znači da su sve one iste takve.

savjeti za ljeto

One turističke agencije koje uzimaju velike provizije zapravo su agencije s lošim prodajnim rezultatima pa manjak u broju gostiju nadoknađuju visokim provizijama za iznajmljivače. To su gotovu u pravilu neuspješne agencije koje ne opstaju dugo na tržištu.

Postoje, naravno, i agencije koje ne uzimaju velike provizije, a osim toga dovode vam velik broj gostiju te suradnjom s njima možete ostvariti jako dobru popunjenost.

Iznajmljivanje apartmana preko agencije koja je uspješna i kvalitetna

Uspješna turistička agencija koja vam nudi posredovanje u iznajmljivanju apartmana ponudit će vam prihvatljive uvjete suradnje. To nikako nisu provizije od 40 ili 50% već puno niže, a osim toga dovest će vam u apartmane velik broj gostiju.

Osim toga kvalitetne turističke agencije koje su već niz godina na tržištu obično imaju svoje specijalizirane portale putem kojih oglašavaju ponude iznajmljivača apartmana s kojima imaju dogovorenu suradnju te nude smještaj domaćim i stranim gostima.

Jedna od najpopularnijih turističkih agencija koja nudi posredovanje iznajmljivačima jest Anna Tours. Ova domaća agencija posluje već više od 20 godina, a sve se veći broj iznajmljivača odlučuje na suradnju s njom. Turistička agencija Anna Tours za uslugu dovođenja gostiju i punjenja vaših apartmana uzima nisku proviziju, a nudi kompletnu uslugu: od komunikacije s gostima do dogovora oko čišćenja.

Zašto vam je iznajmljivanje apartmana preko agencije dobro rješenje za popuniti smještajne kapacitete i koje su prednosti?

“Prednosti iznajmljivanja apartmana preko agencije su brojne, a dolje ćemo navesti samo neke.”

iznajmljivanje apartmana preko agencije

Prednosti iznajmljivanja preko agencije

Prije svega, kad kao iznajmljivač dogovorite suradnju s agencijom i prepustite joj posao oglašavanja i privlačenja gostiju, tada ste se riješili mnogih briga, poslova, dopisivanja, pregovaranja, razgovora i slično. Agencija na sebe preuzima vođenje kompletne korespondencije s gostima: od upita, plaćanja, isplata, rješavanje problema… Ako je dakle riječ o kvalitetnoj agenciji, onda tu rade stručno educirani djelatnici koji poznaju strane jezike i neprestano usavršavaju svoje znanje kroz razne godišnje seminare, stručne skupove, radionice…

Takvi će djelatnici znatno bolje dogovoriti dolazak gostiju, uvjete i termine njihovog boravka u vašem prostoru, nego što biste vi sami, ma kako bili optimistični i susretljivi. Profesionalci uvijek kvalitetnije odrade posao za koji su školovani jer to im je naprosto struka te imaju više iskustva.

Na usluzi gostima 0-24

Osim toga osoblje turističke agencije na usluzi je gostima i klijentima 0-24, što znači da će vama ostati puno slobodnog vremena kojeg biste inače potrošili na komunikaciju s njima, a kojeg možete kvalitetno iskoristiti za uređenje i/ili čišćenje apartmana, ili naprosto za vaše slobodne aktivnosti po želji.

iznajmljivanje apartmana

Turistička agencija će vam privući najkvalitetnije goste, tj. one koji vole urednost, sigurnost i red. Naime, gosti koji svoj smještaj rezerviraju preko agencije sigurni su da im agencija garantira točnost podataka te im nudi provjeren smještaj. To je najsigurniji put do zadovoljnog i „normalnog“ gosta koji će vam se, bude li zadovoljan smještajem, vjerojatno opet vratiti ili vas preporučiti drugima.

Suradnjom s turističkom agencijom imate veće šanse za izbjeći neuredne i konfliktne goste, kao i one sklone avanturizmu, a koji vama kao iznajmljivaču mogu stvoriti neugodna iznenađenja i iskustva. Iznajmljivanje apartmana preko agencije može vam uštedjeti živce, novac i vrijeme.

Maksimalna popunjenost apartmana uz nisku proviziju

Kada kao iznajmljivač surađujete s turističkom agencijom i odlučite se za iznajmljivanje apartmana preko agencije, tada postoji nekoliko vrsta ugovora o suradnji koje možete realizirati (na upit, ekskluzivno zastupanje, „puno za prazno“). Također, možete odabrati opciju da agencija uzme proviziju na vaše cijene (otprilike oko 20%) ili da se agencija naprosto nadogradi na vaše cijene kao iznajmljivača.

“Preporuka je da agenciji odobrite proviziju kako bi vaše krajnje cijene bile što konkurentnije”

Omogućavanjem provizije agenciji zapravo postižete to da bez ikakvog direktnog ulaganja u marketing, online oglase, komunikaciju s gostima i slično, dobijete kvalitetne goste i popunite svoje apartmane. U slučaju da vam suradnja s agencijom ne donese željene goste (iako je to iznimno rijetko), opet nećete ništa izgubiti jer praktički ništa niste ni platili.

kako iznajmiti apartmane izvan sezone

Stoga je iznajmljivanje apartmana preko agencije najbrži i najbezbolniji put do gostiju za one koji ne vole riskirati s potencijalno skupim online oglasima te ne žele trošiti svoje vrijeme. Naravno, pod uvjetom da se za suradnju obratite kvalitetnoj agenciji koja neće tražiti visoku proviziju i koja će vam zaista dovesti goste.



Nadamo se da smo putem ovog članka odgovorili na vaša najčešća pitanja u vezi iznajmljivanja apartmana preko agencije.
Ako želite imati dobru popunjenost apartmana kroz suradnju s renomiranom turističkom agencijom, pošaljite nam svoj upit na e-mail info@annatours.hr ili nas nazovite na telefon 051/ 846 – 165. Turistička agencija Anna Tours surađuje s tisućama zadovoljnih iznajmljivača na području cijele Hrvatske!

10 komentara

  1. Puno za prazno znaci da dobivas fiksni iznos od agencije buz obzira doveli oni goste u apartman ili ne i bez obzira koliko oni to gostima naplatili.

  2. Ja Vas lijepo molim komu se mogu obratiti za iznajmljivanje puno za prazno .Imam dva studio apartmana pa bi voljela da tako iznajmljujem. Nadam se da cu dobiti pomoć i Vas odgovor.

  3. Molim vas da li neke od vasih agencija imaju interesa za Mostar. Konkretno imam kucu na Buni koju smo do sada mi izdavali , rado bih dala agenciji na ovaj nacin

  4. Stan 48.43 metera kvadratnih drugi kat bez lifta,etažno plinsko grijanje, Svetice
    blizina maksimarske šume, bazena, nogometnog igrališta, atletske staze,adaptirao bi i dao u pod najam nekoj agenciji za iznamljivanje.

  5. Molim Vas za upit oko iznajmljivanja stana u Zagrebu, blizina hotela scheraton .Stan je u dvorišnoj zgradi površine 40m, zgrada je izgrađena unatrag 15god, stan je u prizemlju, centralno na struju.Zanima me po kojoj bi cijeni Vi kao agencija plaćali najam .

Napišite komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here